• Ви знаходитесь тут:

  • Мережа закладу
  • Порядок організації пропускного режиму та правил відвідування садка

СХВАЛЕНО

ЗАТВЕРДЖУЮ

зборами трудового колективу

Директор ЗДО № 27

Протокол № 1

______Л.Г.Місенг

від 28.08.2018 р

Порядок

організації пропускного режиму та

правил відвідування

Херсонського ясла-садка №27

Херсонської міської ради

1.Загальні засади

1.1 Порядок організації пропускного режиму та правил відвідування закладу (далі – Порядок) розроблено відповідно до частини першої статті 22 Закону України «Про загальну середню освіту», абзацу першого статті 7 Закону України «Про дошкільну освіту», керуючись підпунктами 1, 2 пункту «а» статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 №1669, Рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 19.06.2018 №204 «Про затвердження примірного порядку пропускного режиму та правил відвідування закладів освіти міста Херсона», з метою створення безпечних умов для вихованців, працівників дошкільного закладу, запобігання небезпечним ситуаціям, проникненню сторонніх осіб, виносу (вивозу) майна закладу, виникненню порушень санітарно-епідеміологічного режиму та громадського порядку, враховуючи географічне розташування Херсонської області, як прикордонної, – попередження можливих терористичних актів та інших протиправних дій стосовно працівників, вихованців дошкільного закладу.

Пропускний режим – сукупність заходів і правил, що запобігають можливості несанкціонованого проходу осіб, виносу (вивозу) майна на територію чи з території закладу. Пропускний режим в будівлі ясел-садка передбачає комплекс спеціальних заходів, направлених на підтримання та забезпечення встановленого порядку діяльності ясел-садка і визначає порядок пропуску вихованців, працівників, громадян до будівлі та внутрішніх приміщень ясел-садка.

1.2. Порядок встановлює доступ працівників, вихованців і їх батьків або осіб, що їх замінюють, відвідувачів на територію та в приміщення ЗДО, а також порядок занесення та винесення матеріальних цінностей, в'їзду (виїзду) автотранспорту.

1.3. Контроль, організація і забезпечення дотримання пропускного режиму покладається на завідувача господарства згідно наказу директора.

1.4. Охорона приміщень забезпечується сторожами (в робочі дні – по графіку чергування, у вихідні та святкові дні – цілодобово).

1.5. Загальний контроль, організація і забезпечення дотримання пропускного режиму покладається на директора.

1.6. Виконання вимог, що визначаються даним Порядком, є обов’язковим для всіх працівників, які постійно або тимчасово працюють в закладі, вихованців та їх батьків або осіб, що їх замінюють, всіх юридичних та фізичних осіб, що виконують

1.7. Власний порядок ясел-садка розміщуються на сайті та на стенді у вестибюлі першого поверху будівлі

2. Організація пропускного режиму в ЗДО

2.1. Загальна організація

2.1.1. Вхід на територію та в приміщення ЗДО дозволяється:

– працівникам з 06:50 до 19:00 (кухарям з 05:50; за потребою з 05:30);

– вихованцям та їх батькам або особам, що їх замінюють з 07:00 до 19:00;

– відвідувачам, які не є учасниками освітнього процесу, та батькам з особистих питань згідно графіку прийому громадян.

У разі виробничої необхідності (ремонтні роботи, заміна обладнання тощо) у вихідні та святкові дні – за письмовим дозволом директора.

2.1.2. Вхід в приміщення ЗДО здійснюється:

- працівниками, вихованцями та їх батьками, відвідувачами через центральний вхід;

– вихованцями та їх батьками або особами, що їх замінюють:

до групи №1( групи раннього віку) – через боковий вхід біля своєї групи з 7.00 до 8.00 вранці та з 16.00 до 17.00 увечері.

2.1.3. В робочі дні двері центрального входу закривають (8:30)/відкривають (16:00) завгосп та відповідальні особи, визначені наказом. ( додаток1)

2.1.4. У вихідні та святкові дні центральний та службові входи закриті цілодобово.

2.1.5. Протягом робочого дня службові входи ( вхід до комори, харчоблоку, пральні) відкривають/закривають кухарі, машиніст прання білизни, які відповідають за безпеку вищевказаних приміщень.

2.1.6. З 17:30 до 19:00 (режим роботи чергової групи) відповідальність за знаходження сторонніх осіб в приміщенні несе черговий сторож.

2.1.8. Ворота та хвіртка зі сторони вул. Ціолковського відкрита з 06:30 до 08:30 та з 16:00 до 19:00

2.2. Пропускний режим для працівників закладу

2.2.1. Вихователі приймають/віддають дитину особисто батькам або довіреним батьками особам у відповідності до списків осіб, які мають право забирати дитину із закладу, затверджених директорм. У разі, якщо дитину забирає інша особа, батьки зобов'язані надати вихователю групи письмову заяву, погоджену директором, та заздалегідь його повідомити, що на їх прохання за дитиною прийде інша особа (вказати П.І.Б. особи та ким доводиться дитині).

2.2.2. Педагоги зобов'язані заздалегідь повідомити адміністрацію закладу про незаплановані/заплановані зустрічі з батьками, а також про час, місце та мету. Адміністрація закладу зобов’язана заздалегідь попередити чергового сторожа або іншу відповідальну особу про час запланованих зустрічей з батьками, а також про час і місце проведення батьківських зборів.

2.2.3. Працівники зобов'язані проявляти пильність при появі сторонньої особи в приміщенні або на території закладу (вияснити до кого прийшли, провести/зателефонувати до директора або до вихователя-методиста, завідувача господарства, сестри медичної старшої).

2.2.4. Працівники зобов'язані слідкувати, щоб була закрита хвіртка ( та центральні вхідні двері після виходу/повернення з прогулянки.

2.2.5. Всім працівникам закладу рекомендовано приходити за 10 хвилин до початку роботи у відповідності з графіком роботи, затвердженим директором.

2.2.6. Працівникам заборонено залишати відчиненими двері, вікна, фрамуги, хвіртки, ворота; впускати на територію чи в приміщення невідомих осіб; приводити з собою друзів, родичів, знайомих; залишати без супроводу відвідувачів ЗДО; знаходитися без дозволу адміністрації закладу на території та в приміщенні в неробочий час, вихідні та святкові дні.

2.2.7 Вихід дошкільників із приміщення на екскурсії, чи на інші позадошкільні заходи відбувається організовано і в супроводі вихователя .

2.3. Пропускний режим для батьків вихованців або осіб, що їх

замінюють

2.3.1. Батьки вихованців або особи що їх замінюють, з особистих питань до адміністрації закладу проходять через центральний вхід згідно графіку прийому громадян, за попередньою домовленістю або за необхідністю

2.3.2. Вихованці разом з батьками або особами, що їх замінюють зобов'язані прийти до закладу не пізніше 08:15 години. У разі запізнення батьки зобов'язані попередити вихователя про причину запізнення, допуск до групи здійснюється за домовленістю з вихователем.

2.3.3.За потребою забрати дитину протягом робочого дня – телефонувати вихователю і чекати на І поверсі дитину, яку до Вас супроводить помічник вихователя

2.3.4. З педагогами батьки зустрічаються коли приводять та забирають дитину додому, на батьківських зборах.

2.3.5.Батькам або особам, які їх замінюють, не дозволяється проходити до ЗДО з габаритними сумками, валізами та свійськими тваринами.

2.3.6.Особисті питання до вихователів вирішуються з 07:00 до 08:30 та з 16:30 до 17:30 год. В інший час педагог працює з групою дітей і відволікати його не рекомендується.

2.3.7. Для батьків новоприбулих дітей протягом адаптаційного періоду встановлюється пропускний режим за домовленістю з вихователем.

2.3.8. Батькам та особам, що їх замінюють, забороняється:

- залишати без нагляду своїх дітей,

- залишати відкритими двері в приміщення закладу та групи,

2.3.9.Прохід до ЗДО батьків з особистих питань до адміністрації можливий у години прийому або за попередньою домовленістю, про що відповідальну особу інформують заздалегідь.

2.3.10.У випадках незапланованого приходу до ЗДО батьків вихованців або осіб, які їх замінюють, відповідальна осаба з’ясовує мету їхнього приходу і пропускає в будівлю ЗДО, погодивши це з адміністрацією закладу та з обов’язковою реєстрацією у журналі обліку відвідувачів.

2.4. Контрольно-пропускний режим для відвідувачів закладу

2.4.1. Відвідувачі проходять в будівлю закладу через центральний вхід.

2.4.2. Особи не пов’язані з навчальним процесом, які відвідують заклад за службовою необхідністю, пропускаються при пред’явленні документу державного зразка, що засвідчує особу, за погодженням з директором (особою, що його заміняє) і залишають запис у Журналі обліку відвідувачів.

2.4.3. Посадові особи, які прибули до закладу з перевіркою, пропускаються при пред’явленні документу, що засвідчує особу з обов’язковим повідомленням адміністрації закладу та відповідною реєстрацією в журналі.

2.4.4. Групи осіб, що відвідують заклад для проведення і участі в масових заходах, семінарах, конференціях, оглядах і т.п., допускаються за розпорядженням директора закладу та відповідною реєстрацією в журналі.

2.4.5. На прийом до директора в дні прийому або за викликом відвідувачі пропускаються:

– в одязі, прийнятому в державних установах;

– з виключеними мобільними телефонами;

– в адекватному стані (визначається візуально).

2.4.6. Для виклику працівника ЗДО або представника адміністрації відвідувачу необхідно натиснути на кнопку дзвінка. Черговий реєструє відвідувача та супроводжує/викликає необхідну особу.

2.4.7. При відвідуванні закладу відвідувач зобов’язаний за проханням чергового надати на візуальний огляд принесені з собою речі, які викликають підозру, для недопущення внесення в будівлю закладу алкоголю, наркотичних, вибухонебезпечних, легкозаймистих, отруйних речовин і рідин, заборонених для зберігання та перенесення без спеціального дозволу предметів, зброї та боєприпасів тощо.

2.4.8. У випадку виявлення у відвідувача або в його речах зброї, речовин, рідин, предметів і т.п. згідно п.2.4.7. – черговий зупиняє відвідувача і доповідає про випадок директору (особі, що його заміщує) та діє у відповідності до отриманих вказівок.

2.4.9. В разі виникнення конфліктних ситуацій пов’язаних з допуском чи не допуском відвідувачів, черговий діє за вказівками директора чи його заступника.

2.4.10. Прохід територією закладу та її подвір’ям дозволено лише відвідувачам закладу освіти. Без відповідного дозволу адміністрації закладу знаходження на території закладу і прохід нею в робочий та нічний час стороннім особам заборонено.

2.5. Пропускний режим для автотранспортних засобів.

2.5.1. В’їзду–виїзду автотранспорту на територію закладу здійснюється за розпорядженням директора. Завезення продуктів здійснюється згідно графіку та маршруту.

2.5.2. Допуск без обмежень на територію закладу дозволяється автомобільному транспорту екстрених і аварійних служб, швидкій медичній допомозі, пожежній охороні, міліції.

2.5.3. Паркування автомобільного транспорту на території закладу заборонено, крім випадків вказаних в п.2.5.2

3. Правила поведінки відвідувачів

3.1. Відвідувачі, що знаходяться в приміщенні закладу зобов’язані:

3.1.1. Зберігати встановлений порядок і дотримуватись норм поведінки в громадських місцях.

3.1.2. Не допускати виявлення неповажного ставлення до всіх працівників, вихованців та їх батьків та інших відвідувачів закладу.

3.1.3. Виконувати законні вимоги та розпорядження адміністрації та працівників закладу;

3.1.4. Не створювати перепон належному виконанню адміністрацією, працівниками закладу їх службових обов’язків.

3.1.5. Зберігати черговість на прийомі до директора.

3.1.6. Ставитись бережливо до майна закладу, зберігати чистоту, тишу та порядок в приміщенні дошкільного закладу.

3.1.7. При вході до будівлі закладу відвідувачі, що мають при собі кіно- і фотознімальну, звуко- і відеозаписуючу апаратуру, а також переносну комп’ютерну і оргтехніку зобов’язані попередити про це чергового (адміністрацію), зареєструвати технічні засоби у чергового – з метою контролю за виносом матеріальних цінностей з будівлі закладу.

3.2. Відвідувачам забороняється:

3.2.1. Знаходитись в службових приміщеннях або інших приміщеннях закладу без дозволу на те директора, завідувача господарства, вихователя-методиста.

3.2.2. Виносити з приміщення закладу документи надані для ознайомлення.

3.2.3. Знімати зразки документів зі стенду, вести відеозйомку та аудиозаписи на телефон, застосовувати будь – які засоби прослуховування працівників та їх дій при виконанні службових обов'язків без погодження на те адміністрації та самого працівника.

3.2.4. Приносити в приміщення закладу алкогольні, наркотичні, вибухонебезпечні і легкозаймисті речовини, колючі та ріжучі предмети, вогнепальну та холодну зброю (крім осіб, котрим в установленому порядку дозволено зберігання та носіння табельної зброї і інших засобів), а також особисті речі за винятком портфелів і тек з документами, дамських сумок.

3.2.5. Палити в приміщенні та на території закладу.

3.2.6. Вести розмови з мобільного телефону у всіх приміщеннях, крім коридорів та вестибюлю.

3.2.7. Бути присутнім на зборах та інших заходах з включеним мобільним телефоном.

3.2.8. Входити до закладу в стані алкогольного чи іншого сп’яніння, з жувальною гумкою, з дитячими колясками, з домашніми тваринами, товарами для продажу, а також в брудному одязі і з великогабаритними речами (виключаючи робітників, що виконують будівельні і ремонтні роботи).

3.2.9. Факти порушень громадського порядку і завдані збитки приміщенню фіксуються в установленому порядку особами, котрі здійснюють пропускний режим.

3.3. Відповідальність відвідувачів закладу за порушення даного Порядку:

3.3.1. У випадку порушення відвідувачем закладу пропускного режиму і правил поведінки, йому робиться зауваження відповідальними за пропускний режим, а в разі необхідності, будь-яким працівником закладу.

3.3.2. У випадках скоєння відвідувачами кримінальних дій, винні особи підлягають кримінальній відповідальності згідно чинного законодавства;

3.3.3. У випадку зумисного чи не зумисного пошкодження або знищення майна ЗДО №27 на винних осіб поряд з адміністративною або кримінальною відповідальністю покладається обов’язок відшкодування причинених збитків.

4.Порядок пропуску з табельною зброєю, спеціальними засобами, іншими забороненими без спеціального на те дозволу зберігання і носіння предметів.

4.1. Прохід осіб в приміщення закладу з табельною зброєю і спеціальними засобами дозволяється:

4.1.1. Співробітникам, котрим в установленому порядку дозволено зберігання і носіння табельної вогнепальної зброї – при наявності запису у відповідному документі (службове посвідчення, командировочне посвідчення і т.п.).

4.1.2. Співробітникам міністерств і відомств України і їх підрозділів, де передбачено наявність табельної зброї, але лише при виконанні ними своїх службових обов’язків.

4.1.3. Співробітникам і військовослужбовцям державних воєнізованих організацій України на період надзвичайних ситуацій у випадках посилення охорони будівлі або за спеціальним дозволом.

5. Порядок пропуску представників засобів масової інформації

5.1. Працівники засобів масової інформації пропускаються в будівлю закладу за акредитаційними посвідченнями чи картками тимчасової акредитації при наданні редакційного посвідчення.

5.2. Представники засобів масової інформації на заходи, що проводяться в приміщенні ЗДО №27, пропускаються лише після перевірки документів, котрі підтверджують їх особу.

6.Організація і порядок проведення ремонтно-будівельних робіт в будівлі та приміщеннях закладу.

6.1. Робітники і фахівці ремонтно-будівельних організацій пропускаються в приміщення закладу директором, завідувачем господарства або сторожем для виконання ремонтно-будівельних робіт за розпорядженням директора закладу чи на підставі заявок, підписаними керівником вищестоящих організацій прямого підпорядкування.

7. Порядок пропуску на період надзвичайних ситуацій або ліквідації аварійної ситуації.

7.1. Пропускний режим на період надзвичайних ситуацій обмежується.

7.2. Після ліквідації надзвичайної (аварійної) ситуації поновлюється звичайна процедура пропуску згідно даного Порядку.

8. Порядок евакуації працівників, співробітників і відвідувачів закладу з приміщень та порядок їх охорони.

8.1. Порядок оповіщення працівників, співробітників і відвідувачів закладу з приміщення при надзвичайних ситуаціях (пожежа, стихійне лихо, інформація про загрозу скоєння терористичного акту і т.п.) та порядок їх охорони розробляються директором закладу спільно з відповідальними за ведення роботи з охорони праці, протипожежної та електробезпеки.

8.2. За встановленим сигналом оповіщення всі відвідувачі, робітники, співробітники, а також робітники, які здійснюють ремонтно-будівельні роботи в приміщенні закладу евакуюються з будівлі згідно з планом евакуації, що знаходиться на видному і доступному для відвідувачів місці.

8.3. Пропуск відвідувачів в приміщення закладу припиняється.

8.4. Працівники і відповідальні особи приймають заходи по евакуації і забезпечення безпеки людей, що знаходяться в приміщенні, при прибутті співробітників відповідних служб для ліквідації надзвичайної ситуації забезпечують їх безперешкодний пропуск у будівлю та на територію закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 243

Коментарi